No items found.
No items found.
No items found.
No items found.
De Meern
Rijnzathe 12
Modern kantoorgebouw op een perfect bereikbare locatie nabij de rijksweg A12 op het kantorenpark Oudenrijn en is van alle gemakken voorzien.
Bemande receptie
Bij aankomst word je begroet door een professionele receptie die altijd klaarstaat om je en jullie gasten vriendelijk te ontvangen. De receptiemedewerkers zorgen voor een soepel ontvangst en helpen je graag met eventuele vragen of verzoeken.
Catering
Hét cateringconcept in The Club waar alles in het teken staat van food & drinks met een eigentijdse twist. Met een wisselend menu van seizoensgebonden producten weten zij de huurders en bezoekers regelmatig te verrassen. Mevr. Kortekaas @ Work staat voor verse producten, verfijnde smaak en aandacht voor bereiding.
We houden ook van koffie. Een goede kop koffie met een geweldige smaak bevordert de concentratie, creativiteit en uiteraard het werkplezier. Zij zorgen voor een uniek en duurzaam
kopje koffie.
Duurzaamheid en mobiliteit
De Rijnzathe 12 stimuleert duurzaam vervoer met de aanwezigheid van laadpalen voor elektrische auto's op het terrein. Zo kun je eenvoudig je elektrische voertuig opladen
terwijl je werkt.
Bereikbaarheid
Eigen vervoer
De Rijnzathe 12 ligt op een strategische locatie nabij de A12, waardoor je snel verbonden bent met steden als Utrecht, Rotterdam en Den Haag. Daarnaast is er voldoende parkeergelegenheid beschikbaar op het eigen terrein voor zowel huurders als bezoekers.
Openbaar vervoer
Ook met het openbaar vervoer is de Rijnzathe 12 uitstekend bereikbaar. Op loopafstand vind je de bushalte met verbindingen naar Utrecht en de omliggende gebieden, waardoor je medewerkers en bezoekers eenvoudig hun weg kunnen vinden.
Oppervlakte
De totaal vloeroppervlakte van het gebouw bedraagt circa
6.669 m² v.v.o. Voor de verhuur is circa 1.052,50 m² v.v.o. kantoorruimte beschikbaar, en is als volgt verdeeld:
1e verdieping: circa 317 m² v.v.o.
6e verdieping: circa 735,50 m² v.v.o.
Deelverhuur is bespreekbaar vanaf 317 m².
Parkeren
Betaald parkeren op eigen terrein en voldoende betaald parkeren voor bezoekers in de directe omgeving.
Huurprijs
Kantoorruimte
€ 125,- per m² v.v.o. per jaar, te vermeerderen met BTW.
Parkeren
€ 75,- per plaats per maand, te vermeerderen met BTW.
Uitgangspunt is BTW-belaste verhuur. Derhalve dient bovengenoemd bedrag te worden vermeerderd met het van toepassing zijnde BTW-percentage. Indien huurder niet aan het 90% criterium voldoet, is er van rechtswege sprake van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Alsdan wordt de overeengekomen kale huurprijs, exclusief omzetbelasting, zodanig verhoogd dat het voor verhuurder ontstane nadeel wordt gecompenseerd.
Opleveringsniveau en voorzieningen
De kantoorruimte wordt opgeleverd in gerenoveerde staat met de volgende voorzieningen:
- gemeenschappelijke entree voorzien van een tochtsluis met een ontvangstruimte;
- bemande receptie;
- catering;
- mechanische ventilatie voorzien van topkoeling;
- systeemplafond met ledverlichting;
- vloerbedekking;
- kabelgoten ten behoeve van databekabeling en elektra;
- te openen ramen;
- twee personenliften;
- gemeenschappelijke toiletgroepen.
Glasvezel
Het gebouw is voorzien van glasvezel.
Energielabel
A.
Betaling
Huur, servicekosten en BTW per kwartaal vooruit.
Zekerheidsstelling
Bankgarantie of waarborgsom ter grootte van drie maanden huur inclusief servicekosten en BTW.
Huurprijsaanpassing
Jaarlijks, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks CPI-Alle Huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Servicekosten
€ 70,- per m² per jaar als verrekenbaar voorschot. De vaste servicekosten omvatten onder andere:
Nutsvoorzieningen
- gasverbruik, inclusief vastrecht;
- elektriciteitsverbruik en-transport, inclusief vastrecht;
- waterverbruik, inclusief vastrecht.
Onderhoud E en W
- (correctief) onderhoud en periodieke controle van gebouwgebonden werktuigbouwkundige (W) installaties zoals verwarmings-, luchtbehandelingsinstallatie, liftinstallatie(s), drukverhoginginstallatie (hydrofoor) en vuilwaterpomp(en), glasbewassingsinstallatie;
- (correctief) onderhoud en periodieke controle van gebouwgebonden elektrotechnische (E) installaties zoals de noodverlichting, terreinverlichting, verlichting algemene ruimten, brandmeldinstallatie en/of ontruimingsinstallatie, inbraakdetectie/beveiliging, bliksembeveiliging, slagboominstallatie, automatische deuren, apparatuur Bedrijfsrestaurant (indien aanwezig), buitenzonwering;
- (correctief) onderhoud van gebouwgebonden blusmiddelen.
Keuringen
- NEN-3140;
- liftinstallatie;
- noodverlichting;
- gebouwgebonden blusmiddelen.
Schoonmaak- en terreinonderhoud
- schoonmaak algemene ruimten;
- glasbewassing buiten;
- glasbewassing binnen (algemene ruimten);
- groen- en terreinonderhoud buiten;
- gladheidsbestrijding;
- ongediertebestrijding;
- gevelreiniging;
- reiniging daken en goten.
Veiligheid
- telefoon noodlijn(en) lift;
- telefoonlijn modern gebouwbeheersysteem (GBS);
- doormelding/alarmopvolging;
- collectieve beveiliging bedrijvenpark.
Overig
- vuilafvoer (normaal, niet chemisch);
- parkmanagement;
- waterschap / waterbeheer;
- gemeentelijke belastingen en heffingen;
- faciliteiten bedrijfsrestaurant;
- handymandiensten;
- glasvezel (vastrecht);
- receptiediensten (op werkdagen tussen 8.30 uur en 17.00 uur) onder andere postverwerking, ontvangst en doorverwijzen bezoekers en cliënten;
- administratiekosten ad. 5% over de hierboven aangegeven leveringen en diensten.
Huurtermijn
5 jaar met een aansluitende verlengingstermijn van telkens 5 jaar, afwijkende huurtermijnen in overleg.
Aanvaarding
In overleg.
Overige voorwaarden en condities
Huurovereenkomst op basis van het standaardmodel van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ), zoals gehanteerd door de Nederlandse Vereniging van Makelaars in onroerend goed (NVM), met aanvullende bepalingen van verhuurder.
Adres
Oppervlakte
1053
m²
Hoofdfunctie
Kantoorruimte
Status
Beschikbaar
Huurprijs / koopsom
€ 125 per m² per jaar
Aanvaarding
In overleg